środa, 25 maja 2016

two! outfit every day

Hejka! Dzisiaj spontaniczna sesja,którą wykonał mój przyjaciel Kuba. Fotki zostały zrobione w Zakopanem. Wakacje coraz bliżej, a zatem obowiązków coraz mniej. Mam więc  nadzieję,że takich wypadów będzie coraz więcej. Kolejny raz postawiłam na klasyczne kolory. Ostatnio zakupiłam białe rurki i szarą bluzkę ze sznurkami. Posiadam ją również w wersji czarnej. Zakupiłam ją na selfieroom.pl  (serdecznie polecam stronkę) Do całej stylówki dodałam skórzany plecak i czarne nike. Zapraszam do oglądania zdjęć :) 










bluzka/cropp, spodnie/bershka, buty/nike, plecak/sinsay, okulary/house

Miłego wieczoru Kochani :) 

6 komentarzy:

  1. świetny zestaw na co dzień :) plecak extra! również będę zaglądać :) powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wyglądasz pięknie! :)Bluzka świetna.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odczytaj e-mail :D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę bluzkę, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! <3
    Ten plecak bardzo mi się podoba.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń