piątek, 20 maja 2016

one! black&n&white

Hej! No i w końcu wyczekiwana pierwsza notka. Jeżeli chodzi o bloga będzie on o tematyce modowej, ale nie tylko. Mam kilka pomysłów,ale póki co nie będę ich zdradzać. Myślę, że tyle jak na razie wystarczy. :) Grafiką na blogu oraz fotografią zajmuje się moja siostra Paula. Dziękuję już teraz za miłe słowa, które otrzymałam oraz  polubienia. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę! Dzisiaj pierwsza, klasyczna, czarno-biała stylizacja. Od razu po moim powrocie wyruszyłyśmy na małą sesję, żeby wykorzystać piękną pogodę. Mogłam założyć swoją ulubioną bluzkę tzw.hiszpankę, która jest hitem tego sezonu. Można ją założyć do wielu stylizacji, zarówno klasycznych tak jak w moim przypadku, ale także na sportowo. Dodając kilka luźnych dodatków. Wybrałam czarne szpilki, które każda z nas posiada w swojej szafie.










 



bluzka/tally weijl,spodnie/bershka,torebka/hm,szpilki/pullandbear

Mam nadzieję,że post się spodobał i z chęcią będziecie wchodzić na mojego bloga. Teraz uciekam, a Wam życzę miłego weekendu,buziak!

3 komentarze: